8 Temmuz 2013 Pazartesi

23 Nisan Satranç Turnuvası yapıldı

Türkiye Satranç Federasyonu Kozan Şubesi tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Satranç Turnuvası düzenlendi.Kozan Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Kütüphane Salonunda gerçekleşen ve Küçükler, Yıldızlar ve Gençler kategorisinde düzenlenen turnuvaya öğrenci ve veliler yoğun ilgi gösterdiler.Turnuva öncesi bir konuşma yapan Türkiye Satranç Federasyonu Kozan Şube Başkanı Halil Akyürek; "Siz değerli velilerimize ve öğrencilerimize satranç sporuna göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ediyorum. Satranç sporunun faydalarını saymakla bitmez. Özellikle öğrencilerimizin zihin gelişimine büyük katkı sağlamaktadır. Turnuvamıza katılan ve sponsor olan arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum." dedi.Kozan Belediye Başkanı Mimar Kazım Özgan; "Satranç sporuna destek veren ve ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum. Satranç zekâyı geliştiren, insanı kötü alışkanlıklardan alıkoyan ve güzel alışkanlıklara yönelten bir spordur. Bu sporun yaşatılmasında emeği geçen Halil Akyürek Beyefendi ve velilerimize teşekkür ediyoruz. Atatürk Parkı ve Muhsin Yazıcıoğlu Parklarımızda satranç alanlarımız bulunmaktadır. Sizlerde orada oyun oynarsanız yeni yeni rakiplerinizle tanışmış olursunuz. Bunun yanı sıra Kozan Belediyespor takımımıza ve daha bir çok sporaktif faaliyetlere destek veriyoruz. Ayrıca mahallerimize semt sahaları yapıyoruz. Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. İnşallah daha güzel organizasyonlarda buluşmak dileğiyle" şeklinde kaydetti.Yapılan konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri Kozan Belediye Başkanı Mimar Kazım Özgan, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Olkan Dağlı, Atatürkçü Düşünce Derneği Kozan Şube Başkanı Av. Zihni Çubukçu, Av. Abdullah Avcı, İş Adamı Üzeyir Öztürk, programın sponsoru Alev Ataş, Kozan Lisesi Okul Müdürü Levent Tetik tarafından verildi.



akülü araba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder